Navigering:

Välkommen till Svenska Kyrkans Ungas Medlemssidor!

Om du har varit medlem tidigare loggar du in med dina inloggningsuppgifter!

Svenska Kyrkans Unga är Svenska kyrkans barn- och ungdomsrörelse. Här får vi som barn och unga själva ta ansvar, bestämma över vår egen verksamhet och organisation. Vi beskriver vår idé så här: "Svenska Kyrkans Unga är en öppen gemenskap av unga människor som vill upptäcka och dela kristen tro"

Vi har lokalavdelningar runtom i hela landet. Medlemskapet är ideologiskt och kostnadsfritt. Den som vill bli medlem ställer sig bakom organisationens idé och syfte. Mer information om Svenska Kyrkans Unga finns på vår hemsida: www.svenskakyrkansunga.se!

Administratör? Logga in här: Softadmin

Här på Medlemssidorna kan du se vad som är på gång i Svenska Kyrkans Unga - välkommen!

Information om GDPR

Sök aktivitet